0



 

Jakie formy dostawy są dostępne?

Oferujemy dostawę na terenie całej Polski. Współpracujemy z firmami: RABEN, DHL, UPS i JAS FBG. Ciężkie przedmioty takie jak kotły i bojlery wysyłamy na paletach samochodami z windą. Drobniejsze zamówienia wysyłamy spakowane w kartonowych pudełkach zabezpieczonych przed uszkodzeniem. Wszystkie paczki są ubezpieczone, nie ponosisz żadnego ryzyka.

 

Jakie są formy płatności?

Za zamówienie można zapłacić z góry przelewem tradycyjnym, za pomocą szybkich przelewów PRZELEWY24 lub płacąc kierowcy podczas dostawy. Oczywiście można również zapłacić odbierając towar osobiście w siedzibie naszej firmy.

W przypadku kotłów, bojlerów i wanien nie płacisz za dostawę!


Ile kosztuje transport?

Większość z naszych produktów wysyłamy gratis na terenie całego kraju. Oznacza to, że nie zapłacisz ani złotówki za dostawę niezależnie od tego, czy wybierzesz płatność z góry, czy za pobraniem. Informacja o darmowej dostawie pojawi się zawsze podczas wyboru sposobu dostawy.

Darmowa dostawa dotyczy: wszystkich modeli kotłów, bojlerów i wanien. Dostawa drobnych przesyłek (pompy, sterowniki itp.) jest dostępna już od 12,99 zł za paczkę.

 

Jak długo trwa dostawa?

Większość naszych przesyłek dociera do odbiorców następnego dnia roboczego.

Pamiętaj: jeśli złożysz zamówienie do godziny 11.00, przesyłkę wyślemy tego samego dnia roboczego.

 

Co z rozładunkiem ciężkich przesyłek?

Przesyłki na paletach np.: kotły i bojlery wysyłamy samochodami wyposażonymi w windę i wózek paletowy. To kierowca rozładuje przesyłkę i odstawia ją we wskazanym miejscu. Nie musisz organizować pomocy.

 

Czy jest możliwość śledzenia przesyłki?

Tak, dla każdej przesyłki udostępniamy numer śledzenia. Dzięki niemu masz wgląd w aktualny status zamówienia.


Czy należy założyć konto aby złożyć zamówienie?

Nie ma takiej konieczności. Zamówienie można złożyć, podając jedynie adres wysyłki, dane kontaktowe dla kierowcy i dane do faktury, jeśli ją wybrano. Założenie konta jest jednak dobrym pomysłem, ponieważ pozwala na wgląd w status zamówienia, śledzenie historii zleceń i przyspiesza zamawianie kolejnych przesyłek.


Czy jest możliwa dostawa w sobotę?

Niestety żaden z kurierów dostarczających przesyłki na paletach nie oferuje dostawy w sobotę. Taka możliwość istnieje jedynie w przypadku dostawy wanien i standardowych paczek i to jedynie w przypadku niektórych kodów pocztowych. Dlatego prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia. Sprawdzimy, czy dostawa w sobotę do Waszej miejscowości jest możliwa.

 

Co w sytuacji kiedy otrzymam towar uszkodzony lub zechcę go zwrócić?

Zachęcamy do skontrolowania stanu przesyłki w obecności kierowcy. Jeśli stwierdzicie, że przesyłka dotarła uszkodzona, należy poprosić kierowcę o spisanie protokołu uszkodzenia. Jest to bardzo ważne i pozwala nam na szybką reakcję. Kierowcy są przygotowani na taką ewentualność i dysponują odpowiednimi formularzami. W przypadku kiedy towar został uszkodzony i odmówicie przyjęcia takiej przesyłki, wraca ona do naszej firmy a my wysyłamy nową paczkę. Również bezpłatnie.

Pamiętaj, że niezależnie od tego zawsze masz prawo do zwrotu zamówionego towaru do 14 dni od złożenia zamówienia, bez podania przyczyny!